Forum www.gpzed.fora.pl Strona Główna www.gpzed.fora.pl
PAMIĘTAMY O TOBIE KOLEGO I BRACIE!*
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

honda CBR --w imiemiu polnego.......

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gpzed.fora.pl Strona Główna -> mój sprzet - opis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermit79
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 20:30, 17 Paź 2007    Temat postu: honda CBR --w imiemiu polnego.......

cytat artykułu ze stronki [link widoczny dla zalogowanych]

"F2

Po pięciu latach produkcji modelu 600, Honda wypuściła CBR w całkiem nowej formie.

Masa zmalała, moc wzrosła. Średnica cylindra wzrosła z 63 do 65 mm, skok tłoka zmalał z 48 do 45,2 mm. Wzrosły obroty mocy maksymalnej – użytkownik miał do dyspozycji 100 KM przy 12000 obrotów na minutę.

Wał korbowy został odchudzony, zastosowano lżejsze korbowody. Cylindry i skrzynia korbowa stanowią nierozłączną całość, a ścianki cylindrów zbliżono do siebie.

Serwisanci mogli w końcu odetchnąć z ulgą łańcuszek rozrządu przeniesiony został ze środka wału korbowego na prawą stronę. Dzięki temu jego wymiana ograniczona została do zdjęcia dekla zaworowego a nie odkręcania silnika i żmudnego dłubania przy nim.

Trochę skomplikowano jednak regulację zaworów. Do tej pory ustawiano je za pomocą zwykłych śrub. Teraz jednak zastosowano podkładki miedzy trzonkami zaworów, a szklanką popychacza.

Tak samo jak w poprzednim modelu, PC 25 wyposażona została w stalową ramę wykonaną z profili. Do ramy podwieszony został silnik pełniący zarazem funkcję usztywniającą całej konstrukcji. Według mnie konstrukcja ramy posiada bardzo istotny defekt tylny stelaż jest przyspawany na stałe. W przypadku naprawy powypadkowej element ten trzeba wyciąć i przyspawać, a nie odkręcić ; tak jak w przypadku większego brata (CBR 900RR).

Model F2 jest o wiele ładniejszy od poprzedniczki. Zgrabne owiewki o bardziej opływowym kształcie sprawiają odczucie ;lekkoścI motocykla. Nowe zegary z centralnie umieszczonym są bardzo czytelne i estetyczne.

CBR 600F jest niezwykle łagodna i przyjazna dla właściciela. W czasie jazdy nie ma mowy o żadnych niespodziankach. Do około 9000-10000 obrotów, silnik łagodnie mruczy, a motocykl jeździ bardzo turystycznie;. Od około 10000rpm Honda zachowuje się jak na przecinaka przystało ; ostro wyrywa do przodu. W całym zakresie obrotów silnik ciągnie równo i bez żadnego zająknięcia. Wzrost mocy jest wprost proporcjonalny do ruchu manetki gazu. Czyli ile odkręcisz tyle dostajesz Niektórzy pewnie stwierdzą, że takie zachowanie to niezła nuda, ale czy każdy motocykl musi od razu podnosić przednie koło na każdym biegu ?
"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kermit79
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 20:36, 17 Paź 2007    Temat postu:

A to w prezencie:) moze Przemek wreszcie zrobi 90-tke:)

By [link widoczny dla zalogowanych] at 2007-10-17


wtedy wkleje tutaj jego zdjecie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kojot
nowicjusz



Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 14:37, 24 Paź 2007    Temat postu:

Pamietaj ze 90 a nawet 180 pierwszy zrobie ja samozwanczy czarny raider

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miero
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 21:09, 24 Paź 2007    Temat postu: Borowanie

Zapraszamy Kojot na serwis bo nawet pod pseudo pisza ze "cipisek" byl jeszcze nie tkniety. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlody GPZ
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: from hall

PostWysłany: Czw 15:42, 01 Lis 2007    Temat postu:

eee kto jak kto ale......nikt z was nie zrobi 360!!a ja tak!!hehehehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gpzed.fora.pl Strona Główna -> mój sprzet - opis Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin