www.gpzed.fora.pl
PAMIĘTAMY O TOBIE KOLEGO I BRACIE!*
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.gpzed.fora.pl Strona Główna
->
doktorat młodego
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
formalności
----------------
pierwsze kroki....należy sie przywitać
regulamin
jak wkleić zdjecie
grupa trzymająca władze
----------------
spayker i jego zamiłowanie
zloty,wyjazdy...
----------------
koniec sezonu letniego - trzeba by łyknąć:)
wyjazdy grupowe
imprezka
zdynia 2007
Dołżyca 2007
film
----------------
ciekawe filmy
filmy instruktażowe......
masz pomysł utwórz forum
----------------
moja historia
zasłyszane
gotowanie
LOGO
ONE SĄ Z WENUS? -a może ......
----------------
HOT PATROL AXE
nie wiesz co masz zrobić- zapytaj
kobiety i ich maszyny:)
koncerty,imprezy,przyjecia
dział techniczny
----------------
zapytaj
warsztat
mój sprzet - opis
doktorat młodego
gadżety
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mlody GPZ
Wysłany: Sob 9:23, 17 Lis 2007
Temat postu:
postawilbym twojego zabojada na kolo tylko obawiam sie ze przy opadzie zlamal by sie w pol,na progach w miejscu gdzie ostatnio pchales cegly na wzmocnienie!!ale spoko!!sprubowac zawsze mozna.!
angst1111
Wysłany: Sob 1:01, 17 Lis 2007
Temat postu: buhaha
postaw twingolota na kolo to pogadamy przy browarze.
Na mój gust "we-ze ha-zman lalechet"
mlody GPZ
Wysłany: Nie 0:44, 11 Lis 2007
Temat postu:
lecz to jeszce nie koniec....redakcja gpzed.fora.pl poluje na kolejnych czolowych twardzieli polskiego fristajlu!! nastepny wywiad...niespodzianka!!
kermit79
Wysłany: Sob 20:37, 10 Lis 2007
Temat postu:
świetny wykład.
czytałem i bede próbował swoim fordem to zrobić , spadł snieg wiec beda mniejsze opory wiec mozliwe jutro mi sie uda
mlody GPZ
Wysłany: Sob 20:18, 10 Lis 2007
Temat postu: wyklad na temat pionowania.
ruszajac troche nasze wesole forum.............
postanowilem udzielic troche dobrych rad braciom szlachcicom rajderom.jako mlody rajder ale z najdluzszym.........starzem pionowania(gumowania,stawiania na kolo,badz stuntu) na ponizszym przezroczu sprubuje opisac postawe rajdera walczacego z moca silnika, oporami powietrza, strachem....i zuzyciem spalania motocykla.
By
kermit799
1.
postawa rajdera.obecna postawa prezentuje sylwetke wyprostowana,lekko zgarbiona,stawiajaca czolo mocnym oporom wiatru.
podkreslajac wyraz twarzy...rajder jest skupiony i bacznie nasluchuje jeku silnika jaki wydobywa sie spod baku paliwa,jest on przygotowany do nagłego awaryjnego zeskoczenia z motocykla badz pozdrowienia grupki fanów podziwiajacych jego wspanialy wyczyn.
2.
w punkcie drugim chciałem zwrócić uwage na stabilnie postawiona noge lewa na kierunkowskazie uginajacym sie od masy rajdera przełożonej na lewa noge, prosze zwrócic uwage na położenie stopy ponieważ jest to bardzo ważnym czynnikiem technicznym.
3.
punkt trzeci przedstawia pionowe odchylenia motocykla po jakze ciezkim spionowaniu go,doswiadczony radjer potrafi wychylic swoja maszyne na bardzo duze katy do tylu,niestety mamy tu doczynienia z tlumanem który dopiero sie uczy i pcha sie ewidentnie do gipsu.
4.
w punkcie czwartym przedstawione jest odchylenie poziome.obrazuje ono niebywala walke z przeciążeniami jakie panuja podczas tej bardzo trudnej i niebezpiecznej ewolucji,prosze sobie wyobrazic mocniejszy podmuch wiatru badz tez odetkanie sie jednej z dysz w gazniku.moglo by to byc powodem niebywalych problemów rajdera,doprowadzilo by to do zbyt wielkiego odchylenia kąta prowadzenia i naglego opuszczenia maszyny.
5.
zawartosc tego punktu jest bezsensu ponieważ nijak ma sie wlaczone swiatlo do trudnej ewolucji wykonywnej przez rajdera,jednak w tym modelu radze zakleic lampe tasma dookola aby zapobiec wypadnieciu wklady szklanego okraglego,a pozniejszej wizycie wsklepie z czesciami motocyklowymi.
6.
prosze zwrócic uwage na wzrok rajdera!!jest on skupiony pozorny nie zezowaty,obserwuje bacznie wskazuwki obrotomierza i prektosciomierza,zachowuje szczególną uwage i kontroluje sytuacje dookoła siebie,aby wrazi potrzeby zachowac sie tak jak to opisano w koncówce pkt.1.
ps.prosze zwrócic uwage na czerwone kropki które zaznaczono na egzemplazu testowym,sa to miejsca najbardziej wychromowane i skupiajace swiatło,slużą one do oslepienia niebezbiecznych przeciwników rajdera,takich jak:blondynki,mohery,pedaly,M.O,Zomo,Ormo,i wojownicy dzedaj.
dodac chce ze fotograf nie nadazyl za naszym rajderem ktura smigal bardzo szybko!!wkoncu to 2T.!!
dziekuje za poswiecenie czasu i przeczytania tego naprawde swietnego wykladu który ma wazne znaczenie w technice pionowania,gumowania,badz stuntu.
wykladu udzielil znakomity profesor w jezdzie na jednym kole egzempalzem Jawa 350 TS. serdeczne podziekowania dla sebastiana bilskiego!!dziekujemy i pozdrawiamy,dolaczajac zyczenia wzmocnionych zebatek zdawczych i lustrek stawiajacych mniejszy opor powietrza.
redakcja GPZ.fora.pl
10.11.2007
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin