Autor |
Wiadomość |
mlody GPZ |
Wysłany: Czw 22:28, 06 Gru 2007 Temat postu: |
|
zauwazajac brak jednego z adminów....odczuwam pustke w tym przedziale technicznym.nie ma sie do kogo zwrocic z zapytaniem
o fachwa pomoc |
|
|
mlody GPZ |
Wysłany: Pią 22:16, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
poszukam w arhiwum i dodam!! |
|
|
kermit79 |
Wysłany: Pią 21:59, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
proponuje równiez zamiescic rysunek poglądowy nie kazdy z nas ma wyobrażnie przestrzeną ( zwłaszcza po tygodniu picia)- pomogło by to przyspieszyc remonty |
|
|
kermit79 |
Wysłany: Pią 21:56, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
No tak, a jak naprawic szprychy bo pewnie litania nie pomoże uchronić ich przed uszkodzeniem - po odpaleniu naprawionego sprzetu? |
|
|
mlody GPZ |
Wysłany: Pią 21:47, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
wiec tak..........po jakigo grzyba jawe kupiles!!!hehhehe nie stac cie na japońca??a co do awaryjnych mozna to bardzo latwo naprawic!!
musisz odpiac linke gazu i zaplesc je miedzy szprychy,wyginajac przytym blotnik w dol( )odmawiajac przy tym litanie do przenajswietszej wachy!!pozdro!!750!! |
|
|
szywyszy |
Wysłany: Czw 23:03, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
mam pytanie
odpadły mi światła awaryjne w jawie
ze starości chyba
gdzie je ponownie zamontowac?
i jak sie je wlacza?
czy to tym tajemniczym sposobem o którym wiele słyszałem?
(zamiana fajek lewa - prawa , trzy kopy i ćwierć obrotów przednim kołem przeciwnie do kierunku jazdy?)
nie znam sie na tym , na motorze do kościoła tylko jeżdze |
|
|
mlody GPZ |
Wysłany: Pon 19:15, 12 Lis 2007 Temat postu: |
|
hahaha napewno sie da tylko przemo sie boi!!!hehehe |
|
|
mlody GPZ |
Wysłany: Czw 18:23, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
ej zarznijmy jakas cbr-ke udowodnimy ze sie da!!!bo kudlacz cos nie daje rady!!kudlaty pomuc ci?? |
|
|
kudlaty |
Wysłany: Czw 19:11, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
|
|
mlody GPZ |
Wysłany: Czw 15:45, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
ajak kudlacz czegos nie rozwali to ja sie pisze na 2 jazde prubna.jak przetrwa to gwarantujemy dozywotnia gotowosc do jazdy!! |
|
|
Miero |
Wysłany: Pią 21:01, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
No i to Kudlaty jest gwarancja ze szybko do nas wroci |
|
|
kudlaty |
Wysłany: Pią 5:11, 26 Paź 2007 Temat postu: |
|
mi sie wydaje ze polerowaniem powinien sie zajac kojot!
ja natomiast moge testowac wszystko co wyjedzie z serwisu |
|
|
mlody GPZ |
Wysłany: Śro 19:41, 17 Paź 2007 Temat postu: |
|
nom...
silnik wyjety!!a teraz.....juz sam nie wiem..na chwile obecną mamy zalamanie formy...pozdro 750 panewka |
|
|
mlody GPZ |
Wysłany: Nie 9:37, 07 Paź 2007 Temat postu: |
|
miero to jest bardzo dobry pomysl!!zakres prac jakie okresliles w twoim warsztacie sa kuszace i cena przystepna.nie chce ci roboty zabierac ale ja sie deklaruje pomoca w silnikach do 350cm3.jak co to teges.a fala panewka rozbierze kazdy silnik!!poczym trzeba kupic nowy!!ale jak co to do niego mozna podbijac!!fajnie ze mozemy byc samowystarczalni.......po wzgledem mechanicznym....a kto sie zamie polerowaniem?? |
|
|
Miero |
Wysłany: Pią 21:15, 05 Paź 2007 Temat postu: gpz open service |
|
Serdecznie zapraszam do nowego serwisu "gpz open servis". Prace ktore wykonujemy na dzien dzisiejszy w naszym warsztacie: wymiana oleju, wymiana klockow hamulcowych, uszczelniaczy w lagach, smarowanie lancucha, wymiana instalacji w plonacym cinkusiu. Specjalnosc Zakladu BOROWANIE TLUMNIKA(GRATIS)!!!!!!!! POZDRO I ZAPRASZAMY. PLATNOSC: PIWO W BUTELKACH
Pozdro600 |
|
|