Autor Wiadomość
mlody GPZ
PostWysłany: Czw 15:42, 01 Lis 2007    Temat postu:

eee kto jak kto ale......nikt z was nie zrobi 360!!a ja tak!!hehehehe
Miero
PostWysłany: Śro 21:09, 24 Paź 2007    Temat postu: Borowanie

Zapraszamy Kojot na serwis bo nawet pod pseudo pisza ze "cipisek" byl jeszcze nie tkniety. Cool
Kojot
PostWysłany: Śro 14:37, 24 Paź 2007    Temat postu:

Pamietaj ze 90 a nawet 180 pierwszy zrobie ja samozwanczy czarny raider
kermit79
PostWysłany: Śro 20:36, 17 Paź 2007    Temat postu:

A to w prezencie:) moze Przemek wreszcie zrobi 90-tke:)

By kermit799 at 2007-10-17


wtedy wkleje tutaj jego zdjecie
kermit79
PostWysłany: Śro 20:30, 17 Paź 2007    Temat postu: honda CBR --w imiemiu polnego.......

cytat artykułu ze stronki www.scigacz.pl

"F2

Po pięciu latach produkcji modelu 600, Honda wypuściła CBR w całkiem nowej formie.

Masa zmalała, moc wzrosła. Średnica cylindra wzrosła z 63 do 65 mm, skok tłoka zmalał z 48 do 45,2 mm. Wzrosły obroty mocy maksymalnej – użytkownik miał do dyspozycji 100 KM przy 12000 obrotów na minutę.

Wał korbowy został odchudzony, zastosowano lżejsze korbowody. Cylindry i skrzynia korbowa stanowią nierozłączną całość, a ścianki cylindrów zbliżono do siebie.

Serwisanci mogli w końcu odetchnąć z ulgą łańcuszek rozrządu przeniesiony został ze środka wału korbowego na prawą stronę. Dzięki temu jego wymiana ograniczona została do zdjęcia dekla zaworowego a nie odkręcania silnika i żmudnego dłubania przy nim.

Trochę skomplikowano jednak regulację zaworów. Do tej pory ustawiano je za pomocą zwykłych śrub. Teraz jednak zastosowano podkładki miedzy trzonkami zaworów, a szklanką popychacza.

Tak samo jak w poprzednim modelu, PC 25 wyposażona została w stalową ramę wykonaną z profili. Do ramy podwieszony został silnik pełniący zarazem funkcję usztywniającą całej konstrukcji. Według mnie konstrukcja ramy posiada bardzo istotny defekt tylny stelaż jest przyspawany na stałe. W przypadku naprawy powypadkowej element ten trzeba wyciąć i przyspawać, a nie odkręcić ; tak jak w przypadku większego brata (CBR 900RR).

Model F2 jest o wiele ładniejszy od poprzedniczki. Zgrabne owiewki o bardziej opływowym kształcie sprawiają odczucie ;lekkoścI motocykla. Nowe zegary z centralnie umieszczonym są bardzo czytelne i estetyczne.

CBR 600F jest niezwykle łagodna i przyjazna dla właściciela. W czasie jazdy nie ma mowy o żadnych niespodziankach. Do około 9000-10000 obrotów, silnik łagodnie mruczy, a motocykl jeździ bardzo turystycznie;. Od około 10000rpm Honda zachowuje się jak na przecinaka przystało ; ostro wyrywa do przodu. W całym zakresie obrotów silnik ciągnie równo i bez żadnego zająknięcia. Wzrost mocy jest wprost proporcjonalny do ruchu manetki gazu. Czyli ile odkręcisz tyle dostajesz Niektórzy pewnie stwierdzą, że takie zachowanie to niezła nuda, ale czy każdy motocykl musi od razu podnosić przednie koło na każdym biegu ?
"

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group